فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

سال نو می آید

 

سال نو می آید

 

سال نو خواهد شد ، بی تردید

 

کس جلودار بهاران نتواند بودن

 

و نسیم سحری ، به وزیدن خواهد پرداخت

 

و تو نیز مثل گل های بهاری

 

خواهی خندید

 

هیچ دیوار بلندی نتواند

 

جلوی تابش خورشید

 

جلوی خنده ی ناز گل و تو

 

جلوی آمدن عید و بهار

 

را سد بکند .

 

من ترا آمدن شادی و عید

 

(با چه ایام مصادف شدنش عیبی نیست)

 

من ترا زایش این ابر و بهار

 

آرزوی برکت ، افزونی

 

و مبارک دارم .

 

معرفی فرماندار جدید کمیجان

بنا به گزار ش وبلاگ کمیجان خبر :

طی مراسمی با حضور عبدالله سهرابی استانداراستان مرکزی حجت الاسلام ابوالقاسم حسینی امام جمعه کمیجان و جمعی از مدیران اجرایی استان مرکزی ابوالقاسم مسافر به عنوان فرماندار جدید شهرستان کمیجان معرفی شد.

به گزارش ایسنا؛عبدالله سهرابی استاندار مرکزی درمراسم معارفه فرماندارجدید شهرستان کمیجان با تاکید ویژه بر استقرار ثابت ادارات و نهادهای دولتی دراین شهرستان گفت:اگراین نهادها و ادارات طی چند روز آینده درکمیجان مستقر نشوند طوری دیگر با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی و مهیا کردن زیرساخت های توسعه دراستان افزود: برای تحقق این هدف ازنیروی های خلاق،متعهد و ارزشی استفاده کنیم چون نیروهای خلاق بی تعهد و غیر ارزشی نمی توانند تاثیرگذار باشند.

عبدالله سهرابی با تاکید بر همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی گفت:نیت و هدف اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی کمک به دولت است و برخی نمایندگان هم که واکنش هایی درزمینه بودجه سال آینده ازخود نشان داده اند باید توجیه شوند.

استاندار استان مرکزی درادامه افزود: مدیران دولت باید ازپوسته کارهشت ساعته بیرون آیند و با سرعت وشتاب مقبول مشکلات و مردم را برطرف کنند.

عبدالله سهرابی با اشاره به دیدار استانداران با مقام معظم رهبری گفت:ایشان در سخنان خود براستفاده از نیروهایی که هنوز شناسایی نشده اند تاکید کردندکه ذکراین مطلب این نکته را می رساند که درکشور نیروهایی هستند که می توانند به کشور خدمت کنند ولی به دلایلی نتوانسته اند درعرصه حضور پیدا کنند.

حسین شعیبی فرماندار سابق کمیجان نیز با ارائه گزارشی ازوضعیت شهرستان کمیجان گفت:شهرستان کمیجان یکی از محروم ترین نقاط استان مرکزی است به همین دلیل برای رفع این محرومیت ها باید به دنبال همگرایی باشیم تا زمینه خدمت هر چه بیشتر فراهم شود .

شعیبی درادامه گفت:خداوند را سپاس می گزارم که این مسئولیت سنگین را ازروی دوش من برداشت و امیدوارم فرماندار جدید کمیجان بتواند در عرصه خدمت به این منطقه محروم موفق باشد.

درپایان این جلسه پس از قدردانی از زحمات دو ساله حسین شعیبی فرماندار سابق شهرستان کمیجان ابوالقاسم مسافر به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.