فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

برادری و یاری

 

برادری آنست که به کسی که به شما نیاز دارد کمک کنید .

و من اعلام می کنم که به کمک کلیه کسانی که درباره کمیجان اطلاعاتی دارند نیاز دارم و دست کمک بسوی آنان دراز می کنم و امیدوارم

با فرستادن هر چیزی ه قابل و ناقابل باشد از نظر من بسیار پر ارزش خواهد بود و من از آن استفاده خواهم کرد .

چه چیزهایی ؟

عکس ، فیلم ، مطلب ، خبر ، قصه ، شعر ، اشعار محلی ، عکس قباله ازدواج ، عکس یا کپی وصیتنامه ، هرگونه اطلاعات از مشخصات

اشیای قدیمی و ... هر آنچه که بویی از کمیجان را در بر داشته باشد .

دومین روز

امروز روز دوم است که وبلاگ کمیجان در بلاگ اسکای آغاز بکار کرده است .

از عزیزان مراجعه کننده خواهشمندم با یادداشت های خود مرا یاری کنند .

من جویای اخبار و اطلاعات جدید در مورد کمیجان هستم .

هر اطلاع و هر خبری مطلوب است . خبر تولد یا مرگ افراد . خبر شادیها و غم ها و ....

خدا را شکر

 

خوشحالم که به اطلاع دوستان و علاقمندان به نام کمیجان برسانم که امروز :

الیوم اکملت لکم وبلاگکم .

با لینک دادن به تعداد زیادی از وبلاگهای مربوط به کمیجان ، این وبلاگ را به مرحله ای از شروع خوب رساندم .

و می توانم امیدوار باشم تا مراجعین به این وبلاگ بتوانند با استفاده از لینک های موجود در حاشیه سمت چپ آن به مطالب متنوعی در مورد کمیجان دست پیدا کنند .

سلام

 

سلامی چو بوی خوش آشنایی

این اولین وبلاگ من است که در بلاگ اسکای شروع به نوشتن آن می کنم و تا کنون با این مجموعه آشنا نبوده ام .

عمده فعالیت های من در قالب وبلاگهایی بوده که در محیط رشین بلاگ ایجاد کرده ام و تعداد آنها قطعاٌ بیش از انگشتان دستهای من است .

اما این آشنایی با بلاگ اسکای را مبارک دانسته و تصور می کنم بتوانم با توجه به امکانات جدید این سیستم ، بهره گیری بهتری بنمایم .

بنابراین این را بعنوان اولین یادداشت خود تلقی می کنم و بعد از اینکه نگاهی به نمای عمومی وبلاگ انداخته و از امکانات آن بیشتر مطلع شدم ، یادداشتهای بعدی را خواهم نوشت .