فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

برادری و یاری

 

برادری آنست که به کسی که به شما نیاز دارد کمک کنید .

و من اعلام می کنم که به کمک کلیه کسانی که درباره کمیجان اطلاعاتی دارند نیاز دارم و دست کمک بسوی آنان دراز می کنم و امیدوارم

با فرستادن هر چیزی ه قابل و ناقابل باشد از نظر من بسیار پر ارزش خواهد بود و من از آن استفاده خواهم کرد .

چه چیزهایی ؟

عکس ، فیلم ، مطلب ، خبر ، قصه ، شعر ، اشعار محلی ، عکس قباله ازدواج ، عکس یا کپی وصیتنامه ، هرگونه اطلاعات از مشخصات

اشیای قدیمی و ... هر آنچه که بویی از کمیجان را در بر داشته باشد .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ب.ظ http://397.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری وقت کردی به وبلاگ من سر بزن
بای...............

مهدی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:20 ب.ظ http://vafs.blogfa.com/

دوست عزیز و گرامی، آقای محمد کمیجانی(جاوید راد)
باعرض سلام
حدود 6 ماه قبل برای اولین بار با شما و وبلاگهایتان آشنا شدم و با مطالعه آنها پی به شدت علاقه شما به « کمیجان » بردم و واقعا" چه پشتکاری!؛ وبلاگ هایی با عناوین و موضوعات مختلف. همچنین متوجه شدم که به دلیل نداشتن مخاطب آنها را رها کرده بودید و دیگر اثری از شما در آنها ندیدم تا اینکه امروز به این وبلاگ جدیدتان برخوردم و از دیدن فعالیت دوباره شما خوشحال شدم.
من مهدی هستم، اهل وفس و در قم زندگی می کنم و همانند شما در مورد دیار خود می نویسم اما متاسفانه در حال حاضر فرصت ادامه آن را ندارم ولی در آینده ای نزدیک، این کار را به طور موثرتری ادامه می دهم.
من علاقه مند به برقراری رابطه با شما هستم به همین دلیل لینک وبلاگتان را به لینک هایم اضافه می کنم.
با آرزوی موفقیت برای شما
مهدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد