فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

تصویر دیدار رئیس جمهور از استان مرکزی


پنج میلیارد تومان در سال جاری به کمیجان اختصاص می یابد / منطق ما در سیاست خارجی دوستی و برادری است   محمود احمدی نژاد با اشاره به برنامه های مختلف دولت برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات جوانان از اختصاص پنج میلیارد تومان در مرحله اول در سال جاری به شهرستان کمیجان خبر داد.

 

دیدار با مردم آشتیان و کمیجان و شرکت در سیزدهمین نشست استانی هیات دولت از دیگر برنامه های دومین روز سفر آقای احمدی نژاد به استان مرکزی اعلام شده است.

 

سفر رئیس جمهور به کمیجان

﴿ بسم الله الرحمن الرحیم ﴾

 

بزرگترین حادثه تاریخ سیاسی کمیجان

حضور آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور کشور در کمیجان را شاید بتوان بزرگترین حادثه سیاسی این منطقه نامید .

اگرچه در طول تاریخ بارها و بارها امرا و بزرگان لشگری و کشوری به این منطقه پای نهاده و از آن مسیر گذر نموده اند ، اما سفر اخیر رئیس جمهور بمنظور بازدید از منطقه مذکور و آشنایی با میزان محرومیت آن برای آینده اجتماعی و اقتصادی منطقه بسیار موثر و با انگیزه خواهد بود . اگرچه مرا این شانس و فرصت دست نداد تا در زمان سفر پر برکت ایشان در کمیجان باشم ولی با نگاهی به فیلم استقبال پرشکوه ملت ، متوجه حضور پررنگ مردم قدرشناس منطقه در مراسم استقبال و استماع سخنرانی ایشان شدم .

ذیلاٌ نامه ای را که بلافاصله پس از انتخاب آقای احمدی نژاد به ریاست جمهوری

برایشان نگاشته بودم ارائه کرده ام :

جناب آقای دکتر احمدی نژاد

رئیس جمهور منتخب و محترم

سلام

برای شما آرزوی موفقیت می کنم

مردم با انتخاب شما نشان دادند که به کسانی که طی دو دهه گذشته در مصدر کار بودند اعتماد چندانی ندارند و گمشده خویش را که همانا عدالت علوی است در چهره جدیدی می جویند که امروز احمدی نژاد نام گرفته است .

شما را بخدا حداقل به بخش کوچکی از محرومیت های مردم پاسخ دهید .

نمی توانم بگویم به کدامین بخش ،زیرا یکی از دیگری واجب تر است،نمی دانم از بیکاری بگویم یا از فقر از طلاق بگویم یا از مفاسدی که دامنگیر جوانان ما شده است ، از مرگ اخلاقیات بگویم یا از ... بهرحال جنابعالی و مشاورانتان بهتر از من می دانید ولی فرزندان ما را که به سن اشتغال رسیده اند دریابید و نگذارید آنان نیز به خیل مهاجران از میهن بپیوندند .

شما بهتر می فهمید برای تربیت یک جوان که فوق لیسانس گرفته چقدر هزینه پرداخته شده است . اما امروزه حتی افراد بسیار معمولی و عادی کوچه و بازار نیز در پی یافتن راهی برای مهاجرت است و من نمیدانم او دیگر چرا ؟ او که دارد کاسبی می کند چرا به مهاجرت از این کشور علاقمند است .

بیگمان بخشی از این دل بریدگیها بدلیل عدم حاکمیت عدل و انصاف بر جامعه و تاریکی افقی است که در پیش روی تمام خانواده های ایرانی گسترده شده و یا نموده اند .

این البته هیچ ربطی به انتخاب شما و تبلیغات سوء ناشی از آن ندارد ولی شما می توانید با عملکرد خود در بهسازی این افق تیره و تبدیل آن به یک منظر زیبا و دلپسند برای تمام ایرانیان مفید و موثر باشید . باشد تا رفتگان نیز به آغوش میهن باز گردند و دست و بازو و سرمایه های مادی و معنوی خویش را در راه ساختن میهن اسلامی خویش بکار بگیرند   .

بهر حال همه کارها و نواقص را نمی شود یکباره برطرف نمود ، ولی سفر دور دنیا را نیز باید با اولین گام شروع کرد .

 

جناب آقای رئیس جمهور ، زحمت کشیده و خاک کمیجان را به قدومتان منور کردید ،‌لازمست سپاس خود و همشهریانم را تقدیم جنابعالی و همکارنتان نمایم .

الحمدوالله که می بینم قدم در راه بهروزی مردم گذاشته اید .

گامهایتان استوار و راهتان پر رهرو باد .                        محمد کمیجانی