فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

در جریان همایش

 

پس از استقرار در سالن و قرائت کلام الله مجید از سوی قاری نوجوانی که به مجلس فضای روحانی و ملکوتی بخشید و شنیدن سرود جمهوری اسلامی و سخنان آغازین آقای مسافر فرماندار شهرستان کمیجان وقتی که به پشت سرم و صندلیهای سالن نگاه کردم دیدم که تمامی صندلیها توسط حاضرین که کمی دیرتر رسیده بودند پر شده و سالن مملو از جمعیت علاقمند گردیده است .

نکته ای که حائیز اهمیت است اینکه بنا به اطلاع هیچگونه دعوتی از اهالی کمیجان و اطراف نشده بود و این جلسه صرفا برای حضور نخبگان شهرستان که در سایر شهر ها و استانها ساکن هستند ترتیب داده شده بود و آن سالن بزرگ که ظرفیتی بیش از 400 نفر داشت توسط این عزیزان پر شده بود .

برنامه همایش به این صورت بود که قرار بود در بخش اول آن تعدادی از مسئولین عمرانی و فرهنگی سخنرانی نمایند و سپس یک برنامه کوتاه پذیرائی میانروزی و بعد از آن تعدادی از افراد مقاله های خود را ارائه می نمودند که در حضور پانل فنی انجام میشد .

پس از خاتمه برنامه صبح که تا ساعت 13 بطول انجامید گروهی از حاضران برای شرکت در نمازجمعه کمیجان به جمع نماز گزاران پیوستند و گروهی دیگر نیز با استفاده از خودروهای جمعی بسوی مدرسه قمر بنی هاشم که برای پذیرائی و ناهار آماده شده بود روان شدند .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد