فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

حضور در همایش

قبلا برنامه همایش توسعه پایدار کمیجان با حضور نخبگان را باطلاع عزیزان و علاقمندان به کمیجان و توسعه شهرستان رسانده بودم و در این بخش در نظر دارم گوشه ای از یک همایش باشکوه را به محضر عزیزان علاقمند ارائه دهم .

روز جمعه 19 مرداد بنا بدعوت قبلی برای شرکت در همایش فوق الذکر به کمیجان رفتم . پس از دیدار با والدین و صرف صبحانه در منزل پدرم  ساعت 8 صبح به سمت محل همایش براه افتادم و قدم زنان خود را به سالن رساندم .

وقتی که قدم در حیاط بزرگ سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان کمیجان گذاشتم با گروه زیادی از همشهریان و دوستان مواجه شدم که عده زیادی از آنان را هرگز ندیده بودم و برخی را نیز که دیده بودم بنام نمی شناختم .

به آرامی بسوی تعدادی از دوستان و همکلاسی های قدیمی دوران مدرسه رفتم و پس از دیدار با آنان و احوالپرسی به سمت میز پذیرش میهمانان هدایت شدم .

در یک میز یکی از دوستان لیست اسامی حاضرین را تهیه میکرد و سپس کارت حضور در همایش را که قبلا تهیه شده بود به مهمان تحویل میدادند .

در گوشه ای دیگر در زیر یک سایبان تعداد زیادی میز و صندلی چیده شده بود تا آندسته از مهمانان که هنوز صبحانه نخورده بودند صبحانه صرف نمایند .

پس از گرفتن کارت به سمت سالن هدایت شدیم که در بدو ورود به هر یک از واردین یک بسته اطلاعاتی تحویل می شد ، با تسلیم پوشه حاوی اطلاعاتی در زمینه همایش شامل برنامه همایش ، دسته بندی و ترکیب کمیسیونها و نحوه جریان همایش ، سخنرانان و کادر پانل مدیریتی و لیست مقالات و ارائه دهندگان مقاله و برنامه های آن بود .

علاوه بر آن یک جلد کتاب خاطرات یکی از رزمندگان و جانبازان میلاجرد بنام نورعلی غریبی نیز در بسته تحویلی قرار داشت که یکی از بهترین هدایای این همایش بود و من هم اکنون در حال خواندن خاطرات این جانباز عزیز اسلام هستم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد