فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

کمیجان توریسم

در سال ۱۹۷ وبلاگی بنام گردشگری و بومگردی کمیجان راه اندازی کرده و مختصر اطلاعاتی در آن قرار داده بودم با تعداد زیادی عکس از طبیعت  و تاریخ و آثار باستانی و افراد و معاریف و مشاهیر و رسم و رسومات و غیره که میتوانست داده های مورد نیاز علاقمندان گردشگری در منطقه کمیجان را تامین نماید . البته مدتی بود که این وبلاگ مطلب جدیدی ننوشته بودم و بحال خود رها شده بود .
اخیراً  گروهی از فرهیختگان و اندیشمندان کمیجانی ، مجمعی به نام اتاق فکر توسعه کمیجان راه اندازی کرده اند و جلساتی را بصورت مجازی برگزار و مسایل مبتلابه عدم توسعه و عقب نگه داشته شدگی کمیجان و راههای توسعه آن را بررسی می کنند  . 
چهاشنبه شب جلسه با محوریت گردشگری تشکیل شد و تعدادی از متخصصین و تحصیل کردگان و فعالین این رشته توضیحات بسیار ارزنده ای ارائه کردند . 
این جلسه  و مسایل مطورحه مرا به صرافت انداخت که سری به وبلاگ گردشگری کمیجان بزنم و آنرا به روز نمایم . 
خوشحال میشوم دوستان سری به وبلاگ مذکور بزنند و با نقطه نظرات و راهنمایی های خود مرا در بهتر کردن محتوای آن کمک کنند.                                                                                                                                      http://komijanturism.blogfa.com

منتظر نظرات سازنده تون هستم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد