فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

وبلاگ جدید آذری و فولکلور کمیجان

دیدم آذریبلاگ راه افتاده http://azeriblog.com/منم دویدم تا از کسی عقب نمونم .

یه وبلاگ ترکی ایجاد کردم که http://komijan.azeriblog.com/ تمام مطالب و اشعار آن همگی ترکی است و سعی میکنم به زبان ترکی بنویسم تا هم به زبان مادری ام ادای دین کرده باشم و هم علاقمندان به زبان ترکی را به اونجا بکشونم .

دوستان و علاقمندان میتوانند در این آدرس به وبلاگ من سری بزنند و اشعار کمیجان را به زبان ترکی بخوانند .

http://komijan.azeriblog.com/

راستی غیر از این یه وبلاگ هم برای معرفی اشعار فولکلوریک کمیجان ایجاد کرده ام . کسی میخواد بدونه اشعار فولکلوریک کمیجان چجوری بوده ؟به آدرس زیر مراجعه کنید :

http://komijanfolkolor.blogsky.com/

نظرات 5 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.dvp.mihanblog.com

از وبلاگتان بهره لازم رابرده ایم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
کلیک کن تو قلب من

http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

سالور یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://turkicworld.wordpress.com/

سلام!
تبریکلر اولسون.
آذری بلاگداکی وبلاگیز و رمضان آیینیز موبارک...

آزاد نیا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:36 ب.ظ http://peykkomijan.blogsky.com

جناب آقای رییس جمهور
با سلام و احترام
در مرکز شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی در سالیان گذشته بیمارستانی با هزینهء بالغ بر 7میلیارد ریال توسط فرد خیری بنام حاج سلیمان اناری احداث گردیده و علیرغم گذشت حدود 7 سال از اتمام بنا وتحویل آن و پیگیریهای مردمی و بانی متاسفانه از این بنا به اندازه یک درمانگاه استفاده و نسبت به راه اندازی بخشهای تخصصی اقدام نگردیده است حال از محضر جنابعالی سوال اینست که:
1-آیا مشارکت نمودن مردم وخیرین در رفع مشکلات جامعه از اهداف و برنامه های کشور نیست؟
2-آیا بهره برداری از سرمایه گذاری و فرصت ایجاد شده و مبارزه با بیکاری اقدام صحیحی نیست؟
3-آیا در شهرستانی با قریب به 60 هزار نفر جمعیت و حوزه نفوذ تجاری وفر هنگی در وسعت 200هزار نفر جمعیت وجود یک بیمارستان با تخصصهای لازم با وجود مسافت 100کیلومتری از چهار مرکز جمعیتی اطراف زیاد است آنهم در حالیکه بنا توسط خیر ساخته ومقداری از تجهیزات نیز تامین شده اضافی است ؟
4- جمیت 200هزار نفری منطقه که فاقد بیمارستان و امکانات لازم میباشند چگونه وبه چه امیدی در روستا بمانند؟
5- استاندارد ضریب برخورداری از امکانات بهداشتی باء زاء چند نفر یک تخت بیمارستانی در کشور و خارج از آن میباشد ؟
لذا از محضر حضرتعالی تقاضا مندیم دستور فرمایید نسبت به استقرار تخصصهای مورد نیاز در جهت رفع مشکل مردم و بهره برداری از سرمایه های این آب و خاک مساعدت لازم مبذول نمایند. نغمه ای از سخن دوست ندیدم خوشتر .....
سرفراز باشید . آزادنیا

آزادنیا دوشنبه 28 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://peykkomijan.blogsky.com

باسلام یکی از پزشکان متخصص ایران که مطبش در تهران وبرای نوبت گرفتن باید بیش از 6 ماه منتظر ماند اهل یکی از شهرستانهای استان مرکزی است وایشان در هر ماه یک روز جمعه را به شهر محل تولد خود می آید ودر آنجا طبابت میکند و بیماران از کلیه شهرهای استان وخارج از استان جهت معاینه به این شهر می ایند ایشان با عشق وعلاقه وتعصب به همشهریانش در یک ساختمان قدیمی بدون امکانات بیماران را معاینه میکند. حال سخن اینجاست که همشهریان متخصص و پزشک کمیجانی در تهران وشهرستانها۠ی دیگر کم نیستند اما بسیار جای تعجب وحیرت است که بیمارستان امام علی با همت فرد خیر آقای حاج سلیمان اناری ساخته وسالها از اتمام بنای آن میگذرد اما هیچ پزشک بومی نسبت به راه اندازی بخشهای تخصصی اقدام ننموده اند . ای متخصصان بومی شهرستان شما در مقابل 60 هزار نفر جمعیت محروم منطقه مسئول هستید! در شهرستان با جمعیت حدود 15 هزار نفر 10 دستگاه آمبولانس مجهز وآماده( وپاشنه کشیده) و چندین بیمارستان ودهها پزشک متخصص وجود دارد استاندارد وضریب امکانات آن 15 هزار نفر درست است یا 2 دستگاه آمبولانش شلخته برای 60 هزار نفر ؟1

محمد کمیجانی جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://komijan.blogsky.com

عزیزان و همشهریان گرامی قبول کنید که ما در یک محدوده جغرافیایی بزرگ که نام آن ایران عزیز است زندگی میکنیم و من برای گریز از هرگونه سخنان و اقدامات غیر دوستانه و تفرقه افکنانه حاضر به هرگونه همکاری با تمام عزیزان و همشهریانی که از استان مرکزی و ایران و .... هستند میباشم .
بامید روزی که جاده دسترسی وفس به نوبران راه اندازی و بازگشایی شود تا من و بسیار ی از همشهریان کمیجانی راه خود را به سمت تهران از مسیر وفس طی کنند و با آن عزیزان بیشتر آشنا شوند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد