فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

تشکر و تقدیر از برگزار کنندگان همایش

 

برای اولین همایش زحمت زیادی از سوی دست اندرکاران آن که از میان کادر فرمانداری کمیجان و شورای شهر و سایر افراد زحمتکش کشیده شده بود و بخوبی نیز زحمت آنان ببار نشست . جا دارد از تک تک آن عزیزان سپاسگزاری نمائیم .

از آن گذشته عده بیشماری از نخبگان شهرستان از راههای دور و نزدیک دعوت فرماندار محترم کمیجان را لبیک گفته و در این همایش گرد هم آمده بودند تا بلکه قدمی در جهت نهادینه کردن برنامه توسعه پایدار شهرستان بردارند . جا دارد از تمامی نخبگانی که در اولین گام بدعوت دوستان و مسئولین محترم فرمانداری شهرستان کمیجان پاسخ اجابت دادند نیز تقدیر و تشکر نمائیم .

(در همینجا یاد آور میشوم که بایستی برگزارکنندگان همایش برای بقیه مدعوین در ساعات تشکیل کمیسیونها برنامه گردشی چیزی ترتیب میدادند تا از افتراق و پراکندگی آنان جلوگیری میشد ، این نکته را از آنجهت یادآور شدم تا عزیزان برگزارکننده برای دومین همایش برنامه بازدید از یکی از مناطق دیدنی و گردشگری نزدیک را تریب دهند .)

باشد تا یافته های اولین همایش توسعه پایدار کمیجان که با حضور نخبگان آن شهرستان تهیه و تدوین گردیده است بعنوان برنامه بلند مدتی برای توسعه شهرستان مد نظر عزیزان و مسئولین محترم ادارات شهرستان و استان و متولیان امور باشد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد