فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

بخدا من می نویسم

دوستان عزیزم

بخدا من می نویسم ولی بقدری دایره نفوذ را وسیع گرفته ام که نمیتونم در تمام دایره بچرخم و به همه دوستانی که اظهار لطف میکنند پاسخی درخور بدهم .

کمیجان اکنون دیگر یک شهرستان بزرگ است . از شیرین آباد فراهان تا شیرین آباد قهاوند و از ساروق تا وفس . از یک راس به ملایر و ساوه و از یک راس به همدان و اراک میرسد .

باید با بزرگواری و درایت این بزرگی و هوشمندی را به منصه ظهور برسانیم .

برخی از اینکه تمام یادداشتها را باقی میگذارم و آنها را سانسور نمیکنم برمن خرده میگیرند ولی من خود را برای سانسور کردن نظرات خوانندگان صالح نمیدانم .

در جایی که من میتوانم نظرم را براحتی منتشر کنم نباید باعث کنترل و سانسور نظر دیگران بشوم .

بارها گفته ام که چون عرصه عمل بسیار گسترده و وسیع است به تنهایی نمیتوانم در تمام عرصه ها حضوریابم و بیشترین جایی که میتوان هر ازگاهی یادداشت بنویسم وبلاگ فرزندان کمیجان است .

همچنین وبلاگ شعر کمیجان نیز از قلم هر ازگاهم بی نصیب نمی ماند .

خوشحال میشوم شماها را آنجاها ببینم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد