فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

کمیسیون های فنی

 

پس از صرف ناهار که در محیطی صمیمانه و گرم در کمال سادگی انجام شد ، گروههای مختلف نخبگان در قالب کمیسیونهای متعددی  در مکان های مختلف شروع به بررسی مسایل مختلف شهرستان کمیجان و نواحی تابعه نمودند .

بنده که عضو کمیسیون امور زیربنایی و عمرانی بودم شاهد حضور فعالانه بیش از 25 تن از متخصصین و نخبگان همشهرستانی بعنوان سایر اعضای کمیسیون مذکوربودم که با چنان علم و اطلاعی از ضروریات عمرانی منطقه سخن میگفتند که باید به تک تک آنان آفرین گفت .

هر یک از کمیسیونها پس از جمع بندی نقطه نظرات خود پس از دو تا سه ساعت بحث و بررسی ، تصمیمات کمیسیون را جهت ارائه به جلسه اصلی دسته بندی کردند .

پس از ساعت 5/5 بعد از ظهر مجددا جلسه اصلی همایش در همان محل قبلی برای استماع گزارش مخبرین کمیسیونها منعقد گردید که البته در این مرحله تعداد حاضرین به کمتر از نصف تقلیل پیدا کرده بود چون تمامی نخبگان و حاضرین عضو کمیسیونهای مربوطه نبودند و در فاصله تشکیل جلسات کمیسیون محل همایش را ترک کرده بودند .

(در همینجا یاد آور میشوم که بایستی برگزارکنندگان همایش برای بقیه مدعوین در ساعات تشکیل کمیسیونها برنامه گردشی چیزی ترتیب میدادند تا از افتراق و پراکندگی آنان جلوگیری میشد ، این نکته را از آنجهت یادآور شدم تا عزیزان برگزارکننده برای دومین همایش برنامه بازدید از یکی از مناطق دیدنی و گردشگری نزدیک را تریب دهند .)

پس ازساعت 5/5 کم کم اعضای کمیسیونها به محل اصلی همایش رسیدند و پس از انعقاد جلسه به ریاست مهندس بهادرانی تک تک مخبرین کمیسیونها نتایج بررسیهای خود را به سمع و نظر اعضای همایش رساندند که با ذکر صلوات مورد تایید قرار گرفت .

در خاتمه مقرر گردید تا فرمانداری شهرستان نتایج بررسیهای مذکور را بعنوان برنامه درازمدت توسعه پایدار شهرستان مد نظر قرار داده و به شوراهای اداری و وفنی و عمرانی استان مرکزی ابلاغ نمایند .

باشد تا یافته های اولین همایش توسعه پایدار کمیجان که با حضور نخبگان آن شهرستان تهیه و تدوین گردیده است بعنوان برنامه بلند مدتی برای توسعه شهرستان مد نظر عزیزان و مسئولین محترم ادارات شهرستان و استان و متولیان امور باشد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد