فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

نشست دوستانه خانه پویش

عصر روز تاسوعا بنا به دعوت غیر رسمی دوستان اعضای خانه جوانان پویش نوین کمیجان ، جلسه غیر رسمی در محل دفتر انجمن برگزار شد .

وقتی که ساعت ۵ بعدازظهر وارد آن دفتر شدم با تعدادی جوان دختر و پسر پر شور و علاقمند مواجه شدم که از سرتاپا شور و هیجان و کار و تلاش بودند و آمادگی داشتند تا هرگونه توصیه ای را برای بهبود حرکت مقدسی که با ایجاد آن خانه پی افکنده اند بپذیرند .

پس از دقایقی که صرف آشنایی با تک تک آن عزیزان شد ، با ورود آقای دکتر اکبر کمیجانی به جلسه ، به سمت اتاق جلسات رفتیم .

ابتدا خانم گلی کمیجانی با معرفی اعضای انجمن ، به طرح تعدادی از سئوالاتی که در جهت رفع مشکلات جوانان بویژه در زمینه کار و بیکاری و روند رشد و توسعه اقتصادی کمیجان بود ، پرداخت .

 آقای دکتر کمیجانی با توضیحات مبسوطی که در هر زمینه دادند به جوانان تاکید نمودند که مهمترین مطلب آنست که هر کس در جایی که قرار دارد ، کارش را خوب و با دقت و درستکاری انجام دهد . و دانشجویان نیز که در حال حاضر با امکاناتی مشغول تحصیل هستند از هرز رفتن وقت و امکانات خود جلوگیری نموده و تمام هم و غم خود را مصروف دانش و علم اندوزی نمایند .

وی با اشاره به شرایط سخت حاکم بر شرایط اقتصادی کشور ، اظهار امیدواری نمود که با به ثمر نشستن حرکت هایی که آغاز شده است ، زمینه سرمایه گذاری های جدید در کمیجان و ایجاد بازار کار و اشتغال فراهم گردد .

همچنین آقای کمیجانی روز گذشته در جریان همایش دانشجویی ، عدالت - محرومیت ، طی یک سخنرانی اظهارات مفصلی در زمینه اقتصاد و حرکت های خوبی که در جهت تثبت و تحکیم شرایط اقتصادی کشور انجام شده و فرصت ها و تهدید های آن پرداخته بود .

در قسمتی از این جلسه ، بنده نیز با ذکر خاطراتی از مشکلات گذشته شهرمان و تلاش گسترده ای که برای برطرف کردن آنها صورت گرفته بود یاد کرده و به حضار و اعضای انجمن یادآور شدم که اینها که تاکنون بدست آمده همگی در سایه تلاش و کوشش و صبر و برباری و پشتکار مردم کمیجان بدست آمده و بدون شک آنچه که بعنوان اهداف خانه پویش نوین مطرح است نیز در سایه همین صبر و بردباری همراه با تلاش و پشتکار جوانان و آموزش مستحکم و قوی و تسلیح به سلاح علم بدست خواهد آمد .

همچنین در قسمت بعدی از اینکه با بی توجهی مردم و ساکنین کمیجان ، زبان مادری کمیجان - زبان ترکی - در حال از بین رفتن بوده و رو به نابودی است اظهار تاسف نمودم و از اعضای انجمن خواستم تا بدنبال راهکاری جهت احیاء و حفظ این زبان باشند .

خانم محوی که دارای تجربیاتی گسترده ای در آموزش و پرورش بوده و در زمینه استفاده از پتانسیل های دانش آموزان دبیرستانی و پیش دانشگاهی دارای سوابق ارزنده ای است ، در رابطه با حفظ زبان راهکارهای مناسبی را پیشنهاد نمود که قرار شد از سوی انجمن پیگیری شود .

این نشست ساده و دوستانه که با حضور تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان و معتمدین کمیجان نیز پربارتر گردیده بود تا ساعت ۵/۸ شب ادامه یافت .

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:47 ب.ظ http://www.mehdisat.blogfa.com/

سلام دوست عزیز من جمعه با شما تماس میگیرم فقط نگفتی مقیم کجا هستی ؟

مهدیان دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ق.ظ http://http://mahdian.persianblog.com/

با عرض سلام
حضور مبارک جناب آقای کمیجا نی
از اینکه همیشه با راهنمه یی های مشفقا نه مرا را هگشا هستید ممنو نم
از نظرات حکیما نه جنا بعا لی استفا ده کردم
یک خوا هش دیگه هم دارم اگر امکان دارد این وبلا گها را هم در لینک فرزندان کمیجا ن قرار دهید
ممنو نم

http://mahdian.persianblog.com/

http://www.mahdisan-2.blogfa.com/
http://www.rezamahdian.persianblog.com/

ایمان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.joy-sorrow.persianblog.com

سلام .مرسی ازحضورتون واین که وبلاگ پرمحتوایی داری.بازم منتظرتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد