فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

پیام یک همشهری از آلمان

Ba Salam,

Bande Ali pesare Esatula Khan nevehe Yaha Khan mibasham.ham aknoon
sakene Alman hastam va ba inhal komijan ra faramush nakhaham kard.
Dar dorane kodaki tatilate tabestan ra be komijan miraftim.dar in doran
chterate chubi daram.

باسلام

بنده علی پسر عزت الله خان نوة یحی خان می باشم و هم اکنون ساکن آلمان هستم و با این حال کمیجان را فراموش نخواهم کرد . در دوران کودکی ، تعطیلات تابستان را به کمیجان می رفتیم و از آن دوران خاطرات خوبی دارم . 

Haj Ali amue bande mibashad va man hads mizanem ke shoma ra mishenasam.
Be dalile inke pedar bozorge ma dar ghale saken bud man baraye shoma
yek naghashi ke dar zehnam mande ersal mikonam va yehk aks az khodam va
marhume pedaram .

حاج علی عموی بنده می باشد و من حدس می زنم که شما را می شناسم ، بدلیل اینکه پدر بزرگ ما در قلعه ساکن بود و من برای شما یک نقاشی که در ذهنم مانده ارسال می کنم و یک عکس از خودم و مرحوم پدرم . 

Saghol san Ali Bahadori Almanda

ساغ اول

علی بهادری آلماندا

نظرات 1 + ارسال نظر
دیوونه خودتی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ق.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

عشق طرح ساده لبخند ماست
معنی لبخند ما پیوند ماست
عشق را با دست های مهربان
هر که قسمت می کند مانند ماست
عشق یعنی اینکه ما باور کنیم
یک دل دیگر ارادتمندماست
دوستی همسایه نزدیک ما
مهربانی نیز خویشاوند ماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد