فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

سرماخوردگی

سرماخوردگی

 

در سه چهار روز گذشته بین سه شنبه تا یکشنبه را با سرماخوردگی سختی دست به گریبان بودم که برای اولین بار منجر به استفاده از یکروز مرخصی استعلاجی گردید و شنبه را هم اجباراٌ اسراحت کردم .

دیروز که شنبه بود ، با توجه به بیماری و لزوم استراحت در منزل ، همسرم قبل از رفتن به اداره ، دیگ سوپ برایم بار گذاشت و به من هم توصیه کرد که بهش سر بزنم ، اولین بار که از خواب بیدار و به دیگ سر زدم ساعت 12 بود و با وجودی که او تمام موارد احتیاطی را ( پر از آب کردن دیگ و کم کردن زیر اجاق ) رعایت کرده بود ولی بازهم آب دیگ تمام شده بود و داشت میرفت که سیاه بشه ، به دادش رسیدم و آن قسمت نسوخته را به قابلمه دیگری منتقل کردم و آب ریختم و روی اجاق گذاشتم ، حوالی ساعت یک و نیم بود که بهش سر زدم و دیدم بازم به ته دیگ چسبیده که این بار دیگر با ریختن آب مشکل بر طرف شد .

نتیجه اخلاقی این بخش آنست که 1- برای بیمار اگر سوپ می گذارید ، مدیریتش را به او نسپارید .

سه چهار روز دور بودن از محیط کار و اخبار ، چنان آرامشی به انسان می دهد که بعد از برگشتن بر سر کار ، انسان دوباره غبطه آن روزهای استراحت اجباری را می خورد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد