فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

استاندار مرکزی در کمیجان

دیدار استاندار استان مرکزی با مردم شهرستان کمیجان

بنا به خبر ارسالی از سوی آقای قاسم جاویدراد ، جناب آقای مهندس سهرابی استاندار محترم استان مرکزی باتفاق یک هیات 35نفره از معاونین استاندار و مدیران کل ادارات مختلف استان مرکزی در روز دوشنبه 28/9/84 از شهرستان کمیجان بازدید بعمل آوردند .

استاندار و هیات همراه درحین ورود به شهرستان کمیجان مورد استقبال بسیار گرم و پرشور مردم و مسئولین کمیجان قرار گرفت و از همان ابتدای ورود به صحبت با مردم و گوش کردن به درد دل و مشکلات آنان پرداختند .

در جریان این بازدید ، جناب آقای استاندار پس از افتتاح سه طرح عمرانی : سالن ورزشی بانوان ، ساختمان شرکت ملی گاز و سالن چندمنظوره اداره کل آموزش و پرورش کمیجان ، از شهرک صنعتی و بیمارستان امام علی کمیجان نیز بازدید نمودند و قول تکمیل کادر بهداشتی - درمانی و راه اندازی کامل بیمارستان مذکوررا در سه ماه آینده دادند .

پس از آن ، استاندار و هیات همراه در جلسه شورای اداری شهرستان که باحضورمدیران ادارات کمیجان و تنی چند از اعضای شورا و معتمدین محلی و بیش از 200 نفر از مردم در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، حضور یافته و به بررسی مسایل و مشکلات کمیجان پرداختند .

در این جلسه ، جناب آقای شعیبی فرماندار محترم شهرستان کمیجان  ، طی گزارش مبسوطی به توانمندیها و مشکلات شهرستان اشاره کرد .

نکته بسیار جالبی که در دیدار مهندس سهرابی و هیات همراه از کمیجان جلب توجه می کرد ، تاکید مکرر ایشان بر زبان ترکی بعنوان زبان رسمی کمیجان و لزوم مکالمه کمیجانیها به این زبان بوده است و جا دارد از این حسن توجه ایشان به امور فرهنگی و حفظ ارزش های فرهنگی و زبان سپاسگزاری نمائیم .

استاندار و هیات همراه سپس از وفس و میلاجرد بازدید نمودند .

 در جریان بازدید از وفس آقای استاندار به لزوم تسریع در مطالعه و اجرای جاده کمیجان - وفس - نوبران تاکید نمودند ، زیرا در صورت احداث این جاده فاصله کمیجان به تهران از 360 کیلومتر به 200 کیلومتر تقلیل می یابد .

در طول جاده مزبور ، جاده درحدفاصل کمیجان تا وفس ساخته شده است و فقط نیاز به بهسازی در بخش هایی دارد ، در حدفاصل نوبران تا آقچه قلعه نیز جاده سازی شده و با بهسازی قابل استفاده خواهد بود ، ولی در حدفاصل آقچه قلعه تا وفس به طول 45 کیلومتر نیاز به جاده سازی می باشد ، که امیدوار است اداره کل راه و ترابری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی ، توجه لازم را مبذول فرمایند  .

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام همیشه گفتم آدم باید جایی بره که بهش خوش بگذره و یه چیزی یاد بگیره مثل همین جا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد