فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

خوب ، خدا را شکر

خوب

خدا را صد هزار مرتبه شکر که خوانندگان و اظهار نظر کنندگان وبلاگهای کمیجان هر روز از روز پیش کمتر و کمتر میشود و یواش یواش به جایی می رسد که من هم دیگر رغبت تداوم وبلاگ نویسی ام را از دست می دهم .

البته امیدوار بودم که با مطالبی که احیاناٌ از سوی دوستان و علاقمندان بدستم می رسد مطالب پربارتری تهیه کنم و به خدمت عزیزان علاقمند به نام و محدوده کمیجان ارائه نمایم ، ولی هزار حیف که تاکنون این مقصود بدست نیامده است .

بازهم چشم براه دوستان و عزیزان هستم و به اولین کسی که اقدام به ارائه یک کمکی به من در راه تسعه فرهنگی و اجتماعی کمیجان بنماید ، جایزه بسیار نفیسی تعلق خواهد گرفت .

نوع جایزه را بعدا بنا به تشخیص مصلحت اعلام خواهم کرد .

نظرات 1 + ارسال نظر
المیرا و تنها یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:33 ق.ظ http://www.asemoun-hasty.blogsky.com

سلام چه وبلاگ قشنگی دیرین تبریک میگم
از اون وبلاگ هایی که اگه آدم میاد توش نه حوصلش سر میره و نه دوست داره بره بیرون
ایشالا همیشه موفق باشین من با اجازتون در اسرع وقت لینکتون رو میذارم
خوشحالمون می کنید اگه به ما هم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد