فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

مجنون آموسی

 

سال گذشته عناوین برخی تحقیقاتی را که سازمان برنامه اراک به اعلام عمومی گذاشته و

خواستار داوطلب برای تحقیق در رابطه با آن موارد شده بود را قاسم جاوید برایم آورد که یک

عنوان آن لیست مربوط به مردم نگاری کمیجان بود و من طی یک ایمیل به سازمان برنامه

اراک اعلام کردم که در مورد مردم نگاری کمیجان یک سری تحقیقات و پژوهش هایی انجام داده

ام و لازم نیست دوباره کاری بشود و من آمادگی دارم که کارهای انجام شده ام را در قالب مورد

نظر آقایان تقدیم کنم . ولی تا امروز از آن سازمان محترم خبری نشده بود تا اینکه ....

چند روز قبل دوتا ایمیل داشتم از دانشجویی بنام مجنون آموسی که دانشجوی رشته مردم

شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران است و طی قراردادی که با سازمان برنامه اراک

داشته در حال تحقیق در مورد مردم نگاری کمیجان است .

ایشان طی دو فقره ایمیل از من کمک خواست و بنده هم با دادن شماره تلفن خودم اعلام آمادگی

نمودم .

روز جاری ایشان تماس تلفنی گرفت و خواستار متون تحقیقی بنده شدند که گفتم من متن کتبی

ندارم و هر آنچه کار کرده ام در اینترنت هست و می توانی با جستجو تحت نام کمیجان به تمامی

متون دست پیدا کنی و هر بخش را که خواستی با قید ذکر منبع و ماخذ استفاده کنی چه از متن

ها و چه از عکسها .

ولی قرار شد قبل از انتشار یک نسخه جهت ملاحظه و کنترل برای من بیاورند .

برایشان آرزوی موفقیت دارم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد