فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

فرزندان کمیجان Komijan children

این وبلاگ در واقع روزنوشت های من است ولی شما را به وبلاگهای متعددی درباره کمیجان راهنمایی می کند

یک ایمیل از آلمان

 

یکی از دوستان وابسته به خاندان بزرگ بهادری های اصیل کمیجان که مدت ۲۲ سالست در کشور

آلمان زندگی می کند با فرستادن یک ایمیل برای بنده نسبت به من و وبلاگهای معرفی کمیجان اظهار

لطف بیکران کرده بودند .

ایشان که گویا در جوانی فرصت داشته است که مدتها در کمیجان به سر ببرد با ایمیل خودش مرا

نسبت به کاری که در رابطه با معرفی کمیجان از طریق اینترنت می کنم امیدوارتر نموده اند .

بدینوسیله از ایشان تشکر می کنم .

این متن فارگلیسی ایمیل ایشان است :

Salam bar Khandane Khomijaniha,

Be tore etafaghi yade Khanane pedaram kardam.Az anje ke ma az nasle 
Bahadori hastim be shoma eftekhar mikonam ke mirase velayate pake Bozchalu 
ra zendeh va dar hefze mirase in ghom kosha hastid.
Man dorane kodaki ra be Komijan miraftam va hanuz ke 46 Sal az omram 
migozarad va hodude 22 sal dar Alman zendegi mikonam hanuz be jade 
Komijan mibasham va har ruz dar fekre in mibasham ke agar pule kafi va 
hamfekre khub midashtam ghatman dar Komijan khate tolidi ke ba ozaye tabiee 
in mantaghe mosaedat darad ijad nemajam.Rasti aya etelati dar morede ABE 
BULAGH darid?
Baraye shoma arezuye movafaghieeat va tandoreti khahanam.

Bahadori farzande Ezatulah navehe Yahya Khan Komijan Ghala 

Alman
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد